Počela EU kampanja u oblasti povezivanja!

Integrisana komunikaciona kampanja Evropske unije u oblasti povezivanja pokrenuta je nakon nekoliko meseci priprema. Cilj kampanje biće da podigne nivo znanja građana Srbije o podršci i donacijama Evropske unije u sektorima energetike, saobraćaja i interneta, kao i da ih informiše o dosadašnjim uspesima EU projekata u ovim oblastima u Srbiji.

Naime, Evropska unije je najveći donator u Srbiji, sa 3,6 milijardi evra doniranih sredstava od 2001. godine. Takođe, EU je ključni trgovisnski partner Srbije, kao i najveći investitor. Međutim, cilj je da generalna upućenost u ove činjenice bude na većem nivou. Konkretno, samo 6-8% građana upućeno je u EU projekte koji se tiču saobraćaja i energetike u Srbiji.

Kvalitetna infrastruktura, bezbedan transport i uvećana dostupnost digitalnim tehnologijama poboljšavaju zdravlje i kvalitet života građana Srbije. Njihovo podizanje na nivo standarda zemalja EU je strateški cilj za Srbiju i Evropsku uniju. EU finansijski podržava Srbiju u njenom usklađivanju sa standardima i propisima EU.

Stoga, kako bi se podigla svest javnosti o pomoći Evropske unije Srbiji u ovim oblastima, kampanja će biti usmerena na promovisanje EU donacija i investicija u oblasti povezivanja, komunicirajući konkretne činjenice na jednostavan i zanimljiv način. U fokusu kampanje naći će se najuspešniji projekti finansirani iz IPA instrumenata i investicija Evropske investicione banke. 

Sve informacije o donacijama i aktivnostima Evropske unije u oblasti povezivanja, kao i aktivnosti koje će se sprovoditi tokom kampanje, možete pronaći u odeljku povezanost na platformi euzatebe.rs.

Kampanju sprovode Delegacija Evropske unije u Srbiji i Ministarstvo za evropske integracije.

Last updated: 7. Novembar 2024. 16:38